Promosyon ve reklam sektörünün ‘Promogift’ beklentisi

İSTANBUL (İGFA) – Reklamcılık, kâğıt ve kâğıt eserleri, matbaa, basım ve yayıncılık, dokumacılık, plastik eserleri, metal ve makine sanayi, seramik ve cam üzere çok sayıda kesim ile direkt bağlı olan Türkiye Promosyon Sektörü’nün, 300 milyar liranın üzerinde bir pazar hacmine sahip olduğu öngörülüyor.

Giyimden elektronik eşyaya, züccaciyeden ofis ekipmanlarına, kırtasiyeden araba aksesuarlarına kadar yüzlerce farklı eser kümesini bünyesinde bulunduran kesim, 2024 yılında 2 milyar dolarlık ihracat hedefliyor.

Promosyon dalının, ihracata epeyce açık bir alan olduğunu ve bu potansiyeli alınacak farklı aksiyonlarla daha da arttırmayı hedeflediklerini açıklayan PROMASİAD (Promosyon ve Matbaa Endüstrici İş İnsanları Derneği) Yönetim Kurulu Lideri Ömer Karatemiz, dernek olarak yurt içi ve yurt dışında kıymetli fuarların ya destekçisi ya da iştirakçisi olduklarını söyledi.

31 Ekim – 1 Kasım 2024 tarihlerinde Tüyap Beylikdüzü’nde gerçekleşecek PROMOGIFT İstanbul fuarı da bunların başında geldiğine vurgu yapan Lider Karatemiz, “Informa Markets tarafından PROMASİAD işbirliğinde düzenlenen PROMOGIFT İstanbul’un, çoğunluğu yerli üretici 110’dan fazla firma ile yurt içi ve yurt dışından 6 binin üzerinde alıcıyı buluşturacağını tabir eden Karatemiz; “Fuar iştirakçileri, eser ve yeniliklerini birinci elden tanıtma fırsatı bulurken, yeni siparişler alabilecek, avantajlı satın alma muahedeleri yapabilecek, ulusal ve milletlerarası ölçekli ticari işbirlikleri gerçekleştirebilecekler” dedi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir