11 Ağustos’a dek Olimpiyat Oyunları’nı canlı izleme fırsatı sunan şenlik kapsamında her yaş kümesinden sporseverlere ve ailelere yönelik spor aktiviteler ile alanında uzman konuşmacılar tarafından spor seminerleri düzenleniyor. Yenilikçi tecrübeler sunan yaratıcı atölyeler ve yarışlar aktifliğe farklı bir heyecan katarken, iştirakçiler P&G Türkiye’nin eser ve markalarıyla sunduğu üstün performansla tanışma bahtı da yakalıyor.
Procter & Gamble’ın (P&G) yalnızca eserleriyle değil, toplumsal sorumluluk çalışmalarıyla da hayatlara dokunmayı ve uygunlaştırmayı birincil önceliği olarak ele aldığını belirten P&G Türkiye, Kafkasya ve Orta Asya Yönetim Kurulu Lideri Tankut Turnaoğlu, “P&G’nin topluma katkı sağlayan projeler geliştirdiği en kıymetli alanlardan biri, spor. 2010 yılında Memleketler arası Olimpiyat Komitesi (IOC) ile bir partnerlik mutabakatı imzalayan, 2020 yılında yapılan yeni bir mutabakat ile bu partnerliği 2028’e kadar uzatan P&G, olimpik ve paralimpik atletler için pek çok kıymetli dayanakta bulunuyor. Birinci adımı Olimpiyat Oyunları Londra 2012 için atılan bu seyahatte, bugün dünya çapında en büyük 15 Olimpiyat sponsorundan biri olan P&G, üstün performanslı markalarıyla hayatları uygunlaştıran bir şirket olarak Olimpiyat Köyü’nde de atletlerin hayatlarını güzelleştirecek ve kolaylaştıracak adımlar atıyor: Braun, Gillette, Head&Shoulders, Pantene ile Hoşluk ve Bakım Salonu, Oral-B ile Diş Kliniği, Ariel tarafından sağlanan Çamaşır Odaları ve Paris 2024’te Pampers yani Türkiye’deki ismiyle Prima markasıyla Olimpiyat ve Paralimpik Oyunları tarihinde birinci defa sportmen ebeveynlerin oyunlar sırasında bebekleri ve küçük çocuklarıyla vakit geçirmelerini sağlayan kreş, bunlardan yalnızca birkaçı. Genlerimizde bulunan inovasyon gücü sayesinde tüketicilerin muhtaçlık ve taleplerini yakından izleyerek geliştirdiği eserlerinin üstün performansıyla P&G, sportmenlerin ve annelerinin en büyük yardımcısı oluyor. Artan beslenme ve idman programlarında Fairy ve Ariel üzere üstün performanslı eserleriyle atletlerin ve annelerinin hayatlarını kolaylaştırıyor” dedi.
Ülkemizde ise P&G Türkiye olarak sporun gelişimine yönelik kıymetli projelere ve sponsorluklara imza attıklarını hatırlatan Turnaoğlu, “Türkiye’de spor kültürünü yaygınlaştırarak daha fazla çocuğun sistemli spor yapmasını sağlamak ve böylelikle hem daha özgüvenli, toplumsal, başarılı ve sağlıklı bireyler yetiştirmek hem de olimpiyatlarda başarılarımızı annelere rehberlik ederek artırmak gayesiyle başlattığımız projemizin 10. yılını, Paris 2024 heyecanıyla kutluyoruz. Her Yıldızın Arkasında Bir Yıldız Anne Vardır, diyerek yürüttüğümüz projemizle 37 olimpik, 10 paralimpik olmak üzere 47 ulusal atletimizi Paris 2024 yolunda destekliyoruz. Ne memnun ki 37 ulusal olimpik atletimizden 22’si ülkemizi Olimpiyat Oyunları Paris 2024’te temsil etmeye hak kazandı. Olimpiyat ve Paralimpik Oyunlar’ın yanı sıra Türkiye’de lokal olarak markalarımızla atletlerimize ve ekiplerimize verdiğimiz takviyeler de var. Orkid markamızla Olimpiyat Oyunları’nın favorilerinden Bayan Ulusal Voleybol Takımı’nın birinci sponsoru olarak 2003 yılında başlayan ve 21 yıldır aralıksız devam eden takviyemizi ‘Cesaret Sponsoru’ olarak sürdürüyoruz. Oral-B markamızla da Türkiye Triatlon Federasyonu’nun ana sponsoru olarak olimpiyatlara katılacak triatlon atletlerimizin da en büyük destekçisiyiz. Atletlerimizin verecekleri çaba ve hiç kaybetmeyecekleri azimleriyle ilham yaratmalarını diliyoruz” diye konuştu.
11 Ağustos’a Kadar Sporun ve Cümbüşün Merkezi Olacak
Tankut Turnaoğlu, ulusal atletlerimizin ve kadrolarımızın çıkacağı her müsabakanın geniş kitlelere ulaşıp bu ilhamın daha da büyümesi ve sporun birleştirici gücünü hissetmek için İstanbul Büyük Kent Belediyesi’nin (İBB) Şenlik Park Kadıköy’de gerçekleştirdiği Spor Festivali’nin ana sponsorluğunu da üstlendiklerini söyledi. Paris 2024 heyecanın tertip boyunca canlı olarak yayınlanacağı bu şenliğe tüm halkımızı davet eden Turnaoğlu, “Olimpiyat oyunlarını canlı izleme fırsatının yanı sıra her yaş kümesinden sporseverlere ve ailelere yönelik spor aktivitelerinin de düzenlendiği şenlik kapsamında, alanında uzman konuşmacılar tarafından spor seminerleri düzenleniyor. İştirakçilere yenilikçi tecrübeler sunan yaratıcı atölyeler ve müsabakalar da aktifliğe farklı bir heyecan katıyor. Özel olarak kurulan stantta P&G, iştirakçileri eser ve markalarıyla sunduğu üstün performansla da tanıştırıyor. Şenlik Park Kadıköy, 11 Ağustos’a kadar sporun ve cümbüşün merkezi olacak” dedi.